Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Jessica Visser - WaarBenJij.nu Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Jessica Visser - WaarBenJij.nu

Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja

Door: Jessica

Blijf op de hoogte en volg Jessica

06 November 2017 | Nederland, Schiphol

Hier mijn eerste reisverslag, vanaf nu kunnen jullie mij precies volgen en mijn reisverslagen lezen via de app Polarsteps en via de blogs van waarbenjij.nu.

Wie had dat gedacht, jess die gaat backpacken.
Al een tijdje houd die gedachten mij bezig. Hoe zou het daar zijn? En kan ik dat echt wel aan?
Natuurlijk ga ik mijn allereerste keer niet alleen. Ik vertrek samen met mijn vriendinnetje Charlotte naar Zuid-oost Azie. We beginnen in Bangkok en gaan dan heerlijk genieten van een fantastisch hotel, hopen we, en onze jetlag uitslapen. Ons lieve vriendinnetje Sophie zal ook zo snel mogelijk aansluiten bij deze geweldige trip. Dus 3 dames 3 maanden op pad!

We starten in Thailand en daarna zullen Laos, Vietnam en Cambodja ook nog volgen. We willen zo veel mogelijk zien en doen en hebben dan ook zo super veel tips gekregen dat we door de bomen het bos niet meer zien, maar dat zal nadat we het vliegtuig in gestapt zijn wel wegzakken :).

Nou dat was dan mijn allereerste reisverslag.

Tot snel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schiphol

Jessica

Actief sinds 22 Nov. 2017
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 3698

Voorgaande reizen:

06 November 2017 - 26 Januari 2018

Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja

Landen bezocht: