Kanchanaburi - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Jessica Visser - WaarBenJij.nu Kanchanaburi - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Jessica Visser - WaarBenJij.nu

Kanchanaburi

Door: Jessica

Blijf op de hoogte en volg Jessica

11 November 2017 | Thailand, Kanchanaburi

De afgelopen twee dagen hebben we een fantastisch verblijf gehad vlakbij Kanchanaburi. We zaten in de jungle rafts op de river kwai. 2 dagen lang zonder WiFi en elektriciteit. Een uitdaging. Bij aankomst al zulke fantastische dingen gezien waardoor de rest in het niet viel.

We hadden een top kamer met heerlijke bedden en het was er erg rustig. We zijn daar heerlijk tot rust gekomen en hebben zelfs in de rivier gezwommen. Wat een stroming maar heel erg leuk om te doen.

Vlakbij is het dorpje van de stam 'mon' zei doen ook al het werk in het hotel. Best leuk om te zien hoe de mensen daar leven. Helaas ook de realiteit gezien van het leven van een olifant. Aan een korte ketting waardoor hij alleen maar kon draaien. Niet fijn om te zien maar dat is wel de realiteit hier helaas.

Verder hebben we onwijs genoten van deze twee dagen. Heerlijk gegeten en wat een onwijs mooie omgeving.

Na de jungle rafts zijn we nog een dag in de stad van kanchanaburi zelf gebleven. We wilde nog graag de 'Bridge over de river Kwai' bezoeken. Hier zijn we heen gelopen en hebben we deze indrukwekkende brug bekeken. We zijn ook nog even naar het museum geweest. Erg indrukwekkend allemaal.

De tweede dag zijn we naar de Erawan watervallen geweest. Gigantische waterval die bestaat uit 7 plateaus. En wat een tocht om boven te komen was erg zwaar maar heel erg mooi om te zien en we hebben nog even heerlijk gezwommen.

Nu op naar het noorden van Thailand.

Tot snel! xx

• 05 December 2017 - 16:50

Ellen Tesselaar:

Wat een fantastische reis gaan jullie maken meiden, heerlijk genieten en goed op elkaar letten!!
    gr Ellen